Kampanie i Promocje

  • Lody Bonano to największa w kraju sieć franczyzowych lodziarni. W tym sezonie, sprzedawane przez nią kultowe już lodowe „świderki”, będą dostępne w ponad 270 miejscach na terenie całej Polski. Marka właśnie wystartowała z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową - największą w dotychczasowej historii. Została sponsorem dwóch programów TVN, a jej spoty będzie można... Czytaj więcej »

  • PAOLA z nową kampanią

    Piątek, 06 maja 2016

    „Paola. Najsłodsze chwile.” to hasło nowej kampanii syropów Paola, która rozpoczęła się 4. maja. Przekaz marki w nowej kampanii nawiązuje do poczucia szczęścia i miłości, którymi marka Paola inspiruje się w tworząc nowe smaki swoich syropów dla polskich rodzin. Czytaj więcej »

  • Nowa outdoroowa kampania marki Łowicz prezentuje nowości produktowe w trzech kategoriach – dżemów, produktów pomidorowych i sosów. 1400 tablic typu citylight w ośmiu największych miastach to największa tego typu kampania w historii marki. Czytaj więcej »

  • Z początkiem maja br. Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rozpoczyna promocyjno - informacyjną kampanię produktów polecanych do szybkich przekąsek. Przygotowane materiały mają zachęcić konsumentów do zakupu Ketchupów i Musztard Kieleckich, a także zwrócić uwagę na ich nowe, praktyczne opakowania. Czytaj więcej »

  • Pepsi® umieszcza współczesny język komunikacji na ponad miliardzie butelek i puszek na całym świecie w ramach globalnej kampanii #PepsiMoji. Czytaj więcej »

  • Oranżada Hellena na Euro 2016

    Środa, 04 maja 2016

    Z okazji tegorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej, Oranżada Hellena przygotowała akcję pod hasłem „Polska biała czerwona”. Rodzima marka promuje wspólne kibicowanie przy orzeźwiającej Oranżadzie Hellena. Czytaj więcej »

  • Nowe zestawy promocyjne Warzywko!

    Poniedziałek, 02 maja 2016

    Specjalne opakowanie 200g z dodatkowymi gratisowymi 100 gramami lub opakowanie 500g plus 250g Gratis! To aż 50 % przyprawy w prezencie. Czytaj więcej »

  • Aż osiemdziesiąt piktogramów i gifów Emoji w kształcie butelki Roko będą mieli do dyspozycji na swoich telefonach użytkownicy systemów operacyjnych Android, którzy pobiorą za darmo z platformy Google Play aplikację RokoMoji. Klawiatura RokoMoji jest częścią nowej kampanii lifestylowej promującej napój Roko Just Fruit, należący do koncernu Zbyszko, producenta napojów oraz... Czytaj więcej »

  • Harnaś, jedna z największych marek piwa w Polsce, rozpoczyna nową kampanię reklamową. Komunikacja oparta jest o dalsze przygody bohatera marki - Harnasia oraz podkreśla rolę chmielu jako ważnego składnika piwa. Czytaj więcej »

  • Mechaniczna ryba w sklepowej chłodni z rybnymi mrożonkami, którą internauci mogli zdalnie sterować? To pomysł na nową kampanię przygotowaną dla sieci supermarketów Mila przez agencję Young and Rubicam. Celem akcji przeprowadzonej od 20 do 22 kwietnia było uświadomienie klientom, że mrożone ryby są tak samo smaczne i zdrowe jak świeże. Czytaj więcej »

  • Czanieckie Makarony - promocja 500+100

    Wtorek, 26 kwietnia 2016

    Dla zdrowia i zbilansowanej diety! Do każdego 5-jajecznego (500 g) firma Czanieckie Makarony dodaje gratis makaron z wysoką zawartością błonnika owsianego(100 g). Oferta ważna do wyczerpania zapasów. Czytaj więcej »

  • Czysta woda – super zabawa z Kubusiem Waterrr!

    Poniedziałek, 25 kwietnia 2016

    W nowej kampanii telewizyjnej Kubusia Waterrr, marka przedstawia swoją nowość – wodę niegazowaną. W dynamicznym spocie widzimy dzieci, które są w ciągłym ruchu – uprawiają sport i bawią się z przyjaciółmi. Wszystkim ich aktywnościom towarzyszy woda, która napędza ich do działania i orzeźwia po wysiłku. Czytaj więcej »

  • Z Tymbarkiem zawsze jesteś w najlepszym wieku!

    Poniedziałek, 25 kwietnia 2016

    Tymbark swoje 80 urodziny świętuje ze wszystkimi i z każdym z osobna. Wyjątkowy jubileusz to dla marki okazja, by podkreślić, że najlepszych rzeczy w życiu nie należy zmieniać i niezależnie od okoliczności – warto pozostać sobą. Tymbark od 80 lat niezmiennie pozostaje marką młodą duchem i towarzyszy nam we wszystkich ważnych i codziennych chwilach. Czytaj więcej »

  • Witalna kampania Nałęczowianki!

    Poniedziałek, 25 kwietnia 2016

    Nałęczowianka wystartowała z drugą odsłoną akcji „Wyskocz z kapci”. Marka ponownie odkrywa zalety aktywnego stylu życia i zachęca Polaków do znalezienia swojej drogi do witalności. Komunikacja prowadzona jest w TV, prasie, Internecie oraz w kanałach społecznościowych. W ramach towarzyszącej akcji loterii promocyjnej, uczestnicy mają szansę wgrania butów New Balance oraz... Czytaj więcej »

  • Ż do kwadratu - aktywacja digital marki Żywiec

    Poniedziałek, 25 kwietnia 2016

    Znane już konsumentom „Ż” z kampanii Żywca „Chce się Ż” rośnie do potęgi! Ruszyła aktywacja „Ż do kwadratu” - innowacyjna akcja digitalowa Żywca, której centrum stanowi interaktywny film i konkurs z oryginalnymi nagrodami. Czytaj więcej »

  • Bakuś z loterią i kampanią wizerunkową

    Piątek, 22 kwietnia 2016

    W ramach wiosennej komunikacji marka Bakuś prowadzi dwa rodzaje działań w mediach. Jednym z nich jest nowa, ciepła kampania wizerunkowa przypominająca rodzicom o milionach powodów do dumy ze swoich dzieci. Kolejny etap to loteria z nagrodami, której celem jest zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty marki. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy UM. Czytaj więcej »

  • W marcu tego roku firma Colvin przeprowadziła kolejny etap kampanii outdoorowej proszku do prania MultiColor. Czytaj więcej »

  • Co łączy angielskiego dżentelmena, szczupłą blondynkę, marynarza, wampira, kowboja oraz wafle ryżowe? Wszyscy są bohaterami nowej kampanii reklamowej promującej wafle firmy Kupiec. Marka w prosty i humorystyczny sposób przypisała produktom różne postacie, dzięki czemu chce wykreować modę na wafle jako przekąskę na każdą porę dnia i różne okazje. Czytaj więcej »

  • W 2015 r. Polacy wypłacili ze sklepowych kas o ponad połowę więcej pieniędzy niż rok wcześniej; już ¼ sklepów przyjmujących płatności bezgotówkowe oferuje cashback Czytaj więcej »

  • Ogólnopolska kampania pod hasłem „Zawsze coś dobrego pod ręką!” promuje produkty marki Spichlerz Rusiecki – konserwy mięsne, pasztety, smarowidła. Kampania wystartowała 15 kwietnia i potrwa do końca maja. Czytaj więcej »

  • Właśnie wystartowała nowa odsłona kampanii REDD’Sa. Działania reklamowe wspierają nowe warianty smakowe z rodziny REDD’S: Malinę i Granat oraz Gruszkę i Chili. W nowym spocie zobaczymy bohatera zeszłorocznej kampanii - sprężynowego Rastamana. Czytaj więcej »

  • Z początkiem kwietnia ruszyła kolejna, ogólnopolska kampania reklamowa wafelków Lusette. Czytaj więcej »

  • Ludwik z CANDY

    Poniedziałek, 11 kwietnia 2016

    Pranie i zmywanie za darmo przez cały rok Czytaj więcej »

  • Jaki powinien być początek każdego dnia? Mamy wiedzą to najlepiej… naturalnie! Poranek jest niezwykle istotny, a śniadanie napędza nas do codziennych działań. Nowa kampania reklamowa Mlekołaków od Lubelli przebiega pod hasłem „100% dziecięcej natury” i pokazuje, że Mlekołaki zawierają teraz minerały tylko z natury. Czytaj więcej »

  • 100% jakości i smaku – 100% Amber Durum

    Czwartek, 07 kwietnia 2016

    Makarony Malma powstają z miłości do prawdziwie włoskich potraw i najwyższej staranności ich wykonania. 100% najlepszej pszenicy Amber Durum to gwarancja ich . O ich wyjątkowym smaku natomiast najlepiej świadczą wyśmienite dania, które można z nich przygotować. Właśnie ruszyła internetowa kampania Malmy promująca włoską elegancję w kuchni i na stole. Na banerach widoczne są... Czytaj więcej »

  • Na początku stycznia ruszyła kolejna odsłona kampanii „Jem Drugie Śniadanie”, która zachęca Polaków, zwłaszcza tych najmłodszych do noszenia pudełka z drugim śniadaniem. Do grona ambasadorów kampanii dołączyła Kamila Szczawińska. Czytaj więcej »

  • 1 kwietnia ruszyła loteria promocyjna Desperadosa pod hasłem „2000 tysiące złoty na większe głupoty”, w której marka zachęca do wydawania pieniędzy nawet na najbardziej szalone pomysły. Akcja trwa do końca czerwca, a codziennie wygrać można w sumie kilka tysięcy złotych. Czytaj więcej »

  • Kampania reklamowa marki Yoskine

    Piątek, 01 kwietnia 2016

    Ruszyła wiosenna kampania reklamowa YOSKINE, luksusowych kosmetyków w portfolio firmy Dax Cosmetics, stworzonych we współpracy z japońskimi laboratoriami w Kioto. Kampania pod hasłem „Japońska Moc Odmładzania” będzie promować wszystkie serie odmładzające marki YOSKINE. Czytaj więcej »

  • Joanna Orleańska została ambasadorką piątej edycji edukacyjnej kampanii pt. „5 porcji warzyw, owoców lub soku” organizowanej przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków. W ramach współpracy z organizatorami akcji, aktorka pojawiła się w marcu w programie TVP pt. „Pytanie na śniadanie”, a kolejne zaplanowane na ten rok działania edukacyjne z jej udziałem będą... Czytaj więcej »

  • Chrupkie pieczywo - idealne na wiosenną dietę. 28 marca, w drugi dzień świąt wielkanocnych, wystartowała telewizyjna kampania WASY wyprodukowana przez Ingo Stockholm. Widzowie przypomną sobie, że zmiana nawyków żywieniowych po świętach to dobry wstęp do wiosny. Także tej, która zawita w kuchni. Czytaj więcej »

więcej artykułów